Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 august 2021

Anotimpul meu se numește El...


 Lăsați-vă sufletul să iubească în amintirea celui ce a fost îngerul vostru. Eu am lasat sufletul să respire iubire și bunătate, și atunci drumul sa deschis în fața mea ca o salvare, ca un nou început. Aleg pentru sufletul meu lucruri noi, aleg pentru drum vise noi. Eu mi-am găsit un anotimp nou. Anotimpul meu se numește El...asa vreau eu...Durerea nu dispare, nu va dispărea niciodată, pentru ca acolo este și a fost iubire, acolo au fost povești de viață, sentimente.Se spune ca timpul repara lucrurile ,se spune ca durerea cu anii se diminuiaza si ca inima uita incet. Poate ca sunt eu ciudata , prea sensibila ,prea emotionala ,am pus totul in inima mea pana in ultima picatura si nu este adevarat ca aceasta durere care se sparge in inima mea, scade cu timpul ...


Iti Transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu