Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 august 2021

Dorul de zambetul nostru...


 Sunt momente cand ai impresia ca viata este uneori nedreapta si in cele mai multe cazuri,asa este.Iti ofera la un moment dat totul,iar apoi iti ia incetul cu incetul tot ce ti-a oferit pana atunci,apoi ramai pustiit si cu bratele goale.De multe ori ramanem cu un dor greu si apasator pe care il purtam cu noi...dorul de zambetul nostru,de fericirea noastra...de linistea noastra. Tot timpul am spus ca viata ne da lectii...si de cele mai  multe ori nu stim sa invatam nimic din ele. Viata e nedreapta uneori dar... trebuie sa intelegem ca nimic in viata asta nu e imposibil,pentru ca  unii de la altii putem invata sa iubim viata cu bune si cu rele...unii de la altii putem invata ce inseamna sa fii frumos. Avem atat de multe de invatat , insa din pacate nu constientizam acest fapt decat atunci cand este tarziu ...devine prea tarziu.Am avut momente in viata cand am spus ca este prea mult si parca imi venea sa tip si sa spun...nu mai pot...dar se pare ca de fiecare data am gasit un motiv care m-a impulsionat sa trec peste momentele grele. Sunt zile in care  as vrea sa ma ascund de lume,zile in care sa uit de tot si de toate...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu