Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 august 2021

Am invatat ce inseamna respectul...


 Este adevarat ca doar cu iubire poti intoarce timpul,cred ca iubirea de Dumnezeu si de oameni poate intoarce timpul inapoi. Ma simt mult mai bine cand daruiesc iubire printr-un  zambet,un gest simplu,un ajutor oferit la nevoie.Este atat de simplu  si cred ca nu este un efort prea mare, iar rezultatul este un miracol. Pot sa traiesc si in trecut, m-am intors in timp de multe ori si de fiecare data situatiile pe care incercam sa le depasesc parca se repetau, dar totusi traiesc  mai bine prezentul...traiesc clipa fiecarei zile si parca este mai bine. Viata ne da o multime de lectii,iar amintirile, desi dor, fara ele n-as putea exista. Din ele invat cate ceva in fiecare zi,ele imi dau puterea de a crede in visele mele. Prin amintiri ratacesc noaptea tarziu, cand mi-e dor de mine,de mine cea adevarata, cea naiva, cea plina de sperante si vise, cea capabila sa planga din cauza unui cuvant sau sa daruiasca zambete neconditionat.Am facut cateva greseli in viata mea...poate pentru  unele  a fost sa platesc cu viata,acestea m-au maturizat si au insemnat pentru mine adevarate lectii pe care mi le-am insusit.Am invatat ce inseamna respectul,ce inseamna demnitatea,ce inseamna cuvantul dat sau cat de important este sa ai coloana vertebrala... 


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu