Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 august 2010

Am invins cancerul.

Da,  pot spune ca am invins cancerul cu ajutorul medicilor, familiei si bineinteles al meu..Cancerul m-a invatat
umilinta pentru ca am trait aproape trei luni in Fundeni la IOB,alaturi de oameni foarte bolnavi. Cind vezi atita durere,felul cum esti tratat si umilit,cind i-ti dai seama cit esti de mic in fata vietii,si ca toate lucrurile pe care le doreai-sint nimic.In fata acestei vesti esti foarte mic,  chiar neputincios si imediat gindesti ca toate lucrurile frumoase  au fost in zadar...Am invins cancerul pentru ca am gindit pozitiv,am avut incredere in medici si in mine si am inceput sa ma informez.Cancerul este o boala care nu iarta si nu alege .Boala trebuie invinsa si raul la fel.Cancerul este o boala teribila care poate fi invinsa daca diagnosticul este pus la timp.Nu este loc in aceasta bola sa-ti plingi de mila .Trebuie tot timpul sa speri ca va fi bine. Trebuie sa ai incredere in tine.
Cred cu tarie si dupa ultimele analize, ca am invins cancerul si sigur am devenit un om mai bun,pentru ca a fost o lectie de viata , din care am inteles o gramada de lucruri despre mine,despre ceilalti,despre felul in care trebuie sa traiesc si in urma caruia am devenit un om mai bun si tolerant.
Inchei cu cuvintele care-mi plac si i-mi dau energie-Trebuie sa traiesc.

gabriella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu