Totalul afișărilor de pagină

duminică, 15 august 2010

VIATA ESTE FRAGILA

Memoria este o cale pentru a pastra lucrurile pe care le iubesti in viata,lucruri la care tii cu adevarat ,lucruri pe care nu vrei sa le pierzi niciodata. Usile pe care le inchid si deschid in fiecare zi,felul cum gindesc ,hotarasc viata pe care trebuie sa o traiesc. Singur intr-o zi ,viata mea i-mi va trece prin fata ochilor. Va veni o zi in care trebuie sa pun in balanta ,ce afost bine s-au rau.De aceea viata trebuie traita frumos si cu demnitate. Cind va veni acea clipa trebuie sa am grija sa merite vizualizata, iar daca eu sint multumita,inseamna ca am trait frumos. Dar viata este o lectie si chiar o surpriza .Ma gindesc ca niciodata n-am sa le pot multumii familiei mele ,prietenilor, care au fost alaturi de mine in acesti aproape doi ani.Chiar daca as mai trai o viata ,nu as putea sa le multumesc indeajuns. Viata cite odata nu este dreapta ,i-ti face surprize uneori ,dar probabil ca este un lucru bun pentru multi dintre noi,ca poate incepem sa o pretuim.


Viata e pretioasa. Viata e fragila. In clipa asta esti, in clipa urmatoare te-ai dus. Fiecare clipa trebuie stoarsa de tot ce se poate da, fiindca nu sti niciodata cand va cadea cortina.

Viata este unoeri foarte zgarcita: trec zile, saptamani, luni si ani fara sa simti nimic nou. Totusi, odata ce se deschide o usa, o adevarata avalansa patrunde prin spatiul deschis. Acum nu ai nimic, iar in clipa urmatoare ai mai mult decat poti accepta.

Inchei cu fraza care-mi place -Trebuie sa traiesc.-

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu