Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 august 2010

Clipe din viata mea.

Viata nu iarta slabiciunea ,trebuie sa obtii totul de la ea.I-mi place sa ma gindesc la "viata" pentru ca acum am inteles cu adevarat ce reprezinta ea. Nu trebuie sa traim in trecut s-au viitor ,ci sa ne concentram pe prezent.


Fiecare zi din viata trebuie traita ca si cind ar fi ultima.Totul in viata este sa stii cum sa respiri .Aburul vietii omenesti este cel mai frumos cadou oferit de Dumnezeu. Poate intr-o zi am sa povestesc mai multe despre suferinta mea,care sigur va ramine undeva in trecutul meu.Poate am sa povestesc despre umilinta in fata unor oameni si aci ma refer la asistentii de la radioterapie,care nici nu discuta cu tine daca nu le bagai ceva in buzunar.Eu ma consider o femeie care m-am descurcat foarte bine in ce privesc banii ,dar erau oameni care dupa ce purtau in suflet aceasta boala-cancer-,efectiv nu aveau de unde sa dea spaga. Poate am sa povestesc despre prietenele mele de suferinta,pentru ca fiecare are povestea ei,iar unele chiar au parasit lumea si aci ma refer la Elena o femeie cu un suflet mare si Mirela o fata care se gindea la tot ce este mai rau.Nu am reusit niciodata sa o lamuresc pe Mirela sa gindeasca altfel.I-mi pare rau,dat asta-i viata...Poate am sa povestesc despre mine cum am plecat in sala de operatie,sa pun pe hirtie daca mai pot, tot ce ma
macina in acele clipe,tot ce gindeam daca a doua zi voi mai fi...Sigur intr-o zi am sa povestesc toate aceste clipe,pentru ca fac parte din viata mea.

Inchei ca intotdeauna cu Trebuie sa traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu