Totalul afișărilor de pagină

marți, 5 aprilie 2011

Privesc oamenii.

  
Toata viata lupti sa faci o scoala, sa ai un loc de munca bun, sa te autodepasesti, sa ai o familie, si toate acestea cu sacrificii multe. Si cand zici Doamne-ajuta, ca ai reusit sa urci muntele si sa ai satisfactii si realizari pe toate planurile, totul se naruieste in jurul tau. Ai un tel, ai vointa, faci eforturi, reusesti, esti fericit, dar ce folos? Unii sunt fericiti ca au o bucata de paine pe masa,altii au iahturi sau palate, si vor mai mult. Azi, nu mai inteleg nimic...Stateam astazi pe banca in fata blocului si priveam cum trece lumea...oameni suparati,stresati...unii mai incercau sa afiseze in coltul gurii un mic zambet,dar nu le prea reusea...erau toti oameni simpli,cu grija zilei de maine..se gandeau ca poate meritau o viata mai buna....ca poate au gresit cu ceva ...ca poate...cine stie...asa le este soarta.  Imi pare rau ca exista oameni necajiti, imi pare rau ca nu pot sa ii ajut,dar cel mai rau imi pare ca oamenii acestia sunt majoritari....si acestia sunt cei care considera viata un chin ,un calvar....ei sunt cei care seara, inainte de culcare, se roaga sa le fie scurtat acest chin intr-un fel sau altul....Acum imi dau seama ca viata inseamna pentru unii si suferinta.  Privesc  oamenii si parca ochii mei nu vor sa creada cat de mici sunt...atat de separati de realitatea rece ce  cu fiecare zi  trece , ii chinuie si mai mult...
Acesti oameni ce trec pe langa mine, ma studiaza cu privirea, si in cateva momente , ma uita, parca nici nu as fi fost acolo...toti au grijile lor apasatoare in lumea asta .
 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. adica , cum sa fac ceva sa imi vezi blogu ce are?..nu apare tema la blog sau ce?sau daca te referi la postari chiar nu stiu ce are ca nici mie nu imi apar unele... deci:))????



    am citit un articol intr-un ziar anu trecut ..si nu cred ca o sa il uit asa usor ca un tip avea 2 facultati si si-a deschis muzeu de manele :|...drept dovada ca in Romania degeaba ai studii daca nu te duce mintea..sau macar degeaba ai studii daca tara nu iti ofera ceva din cate am citit si eu pe wikipedia si pe google , pe timpu lu nenea CEASCa avea un loc de munca asigurat indiferent de studii ..tu stii mai bine ca presupun ca ai prins aceea perioada si chiar vreau sa imi spui daca este adevarat sau nu:-?

    in rest...numai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti cu griji diverse si uita sa traiasca. Ma numar si eu adesea printre ei...
    O zi frumoasa, Gabriella!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Oana pentru comentariu.Asa este,toti avem probleme si griji,toti suntem mereu pe fuga,vrem bani si alergam dupa averi sau poate traim de pe o zi pe alta dar scopul este acelasi: lupta pentru existenta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa incep cu primul punct.Daca te uiti la toti prietenii tai virtuali nu apare blogul tau. Poate este vorba de vreo setare sau chiar nu stiu. In legatura cu vremea lui CEASCa asa cum spui tu,nu ca sunt o nostalgica,dar toata lumea avea loc de munca si avea o casa unde locui.Inca din facultate eram repartizati fiecare cum invata,dupa repartitii guvernamentale.Fiecare putea din acel salariu sa faca economii si sa plece si intr-un concediu.De ce avem democratie....sa plecam in alte tari,sa avem oameni drogati,sa nu se respecte legile fundamentale ale omului si aici putem sa discutam la nesfirsit si stiu ca tu cunosti situatia la fel de bine ca si mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. posibil sa mearga acum...ca am facut niste setari pe acolo :-?

    RăspundețiȘtergere