Totalul afișărilor de pagină

duminică, 10 aprilie 2011

SANSA

 
Eu cred ca scopul meu in viata este sa aduc bucurii oamenilor,ador acest lucru si ma straduiesc din rasputeri.Nu sunt lucruri mari,sunt mici bucurii care strinse intr-un manunchi,valoreaza enorm. Imi place sa iubesc viata,am sa lupt pentru a ramine tare ca o stinca in incercarile ei dureroase...si am sa lupt pentru frumusetea pe care destinul mi-o ofera. Viata iti face fel de feste,te provoaca dar este ca un educator formidabil. Daca  in viata nu faci nimic dai vina pe destin...nu mai poti lupta cu viata si nu vrei sa inveti nimic de la ea. Se spune ca destinul ni-l  faurim fiecare dintre noi,farmecul vietii consta in faptul ca nu stim ce ne asteapta in clipa urmatoare,totul se poate schimba...desi ne place  sa traim cu ideea ca detinem controlul.
  Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
        gabriella.                                  

2 comentarii: