Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 mai 2013

Acei oameni...

"Viata e la fel ca urcatul pe munte... nu trebuie sa te uiti inapoi.. risti sa te ia ameteala. Trebuie sa mergi inainte, inainte, inainte... fara sa-ti para rau de ce ai lasat in urma, pentru ca, daca a ramas in urma inseamna ca nu voia sa te insoteasca in calatoria ta... doar ca ti-a folosit si acea bucata de stinca pe care nu o mai poti vedea; te-a facut sa intelegi, ti-a dat elan."-Giulia Carcasi-.  Cat de mult mi-a placut acest citat !.De fapt, orice moment critic din viata noastra arunca din fiecare, tot ce are mai bun...sau tot ce are mai rau din noi...cred ca numai atunci vom sti cat de puternici sau cat de slabi suntem in fata vietii. In viata nu avem numai momente fericite...ne mai trimite si clipe amare cu vise spulberate si oameni falsi...oameni de care ne-am legat sufleteste,le-am facut loc in sufletul nostru si le-am dat increderea noastra. Da...acei oameni in care avem incredere in ei si dupa o perioada de timp ne dam seama ca toata bunatatea si omenia pe care le afisau, erau de fapt conturul unei masti bine pozitionate pe chipul lor. Regret ca scriu aceste randuri...dar din pacate am avut parte recent de astfel de oameni.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Iubirea, rabdarea si daruirea sa iti bata in suflet cu lumina si bucurie pascala...
    Te am in suflet, draga prietena, sa fii blanda si puternica pentru ca asta inseamna sa ai iubire.
    Sarbatori cu cei dragi sa te gaseasca frumoasa si linistita!
    Paste in fericire deplina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Celestine,si eu te port tot timpul cu mine...iti doresc sa ai parte de un Paste Fericit ,luminos cu bucurii si multa lumina in suflet.Te imbratisez cu tot dragul.

      Ștergere