Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 mai 2013

Tricolorul nostru,cel mai mare drapel din lume....

Astazi Romania a intrat in  Guinness World Records cu cel mai mare drapel din lume. Reprezentantul Guinness World Records, prezent pe Aerodromul Clinceni, a omologat noul record si i-a inmanat lui Mihai Gadea diploma care confirma ca tricolorul realizat de Antena 3 si fabricadesteaguri.eu, este cel mai mare din lume.Uriasul drapel are o lungime de 330 de metri, o latime de 220 de metri si cantareste 5 tone. Steagul a fost desfasurat de o echipa de 200 de persoane pe Aerodromul Clinceni.  Urmarind emisiunea de la Antena 3 transmisa in direct ,m-am simtit mai ROMAN ca niciodata pentru ca  am mai demonstrat inca o data ca nu suntem chiar nimeni in aceasta lume si nici ultimii cum vor altii Pentru mine a fost emotionant...astazi, poate, inima Romaniei a batut la unison si in cer si pe pamant...vreau sa cred ca  e un inceput sau un moment de reper si imi doresc ca aceasta zi sa trezeasca cat mai multe constiinte.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Este momentul care, poate, pentru prima data mi-a trezit un sentiment de bucurie enorma... M-au trecut fiorii si vreau sa cred ca acel moment de "trezire" l-au trait toti cei prezenti acolo si cei care au stat ca mine acasa dar au vazut evenimentul pe internet...

    Pentru cei plecat in afara sper sa fie un semnal ca acel drapel urias, cel mai mare din lume este un semnal ca Romania traieste SI pentru ei, ca NOI, cei care azi formam Romania NU I-AM UITAT! Ca ii iubim si apreciem cum incearca sa-si gaseasca viitorul departe, si le dorim sa revina, mai buni, mai educati si mai experimentati sa facem impreuna ceva bun pentru bucatica noastra de pamant.

    DA, sunt patriot! DA, iubesc Romania din tot sufletul si as da tara asta doar pe calatorie altundeva dar niciodata sa fiu definitiv departe de ea. O iubesc cu (putine) bune si (prea multe) rele... dar o iubesc!

    Iar am scris kilometric... Am cam lipsit... si uite canu m-am lecuit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ionut,stiu ca iti iubesti tara...te urmaresc in continuare pe blog si pe facebook.Sa ai o seara frumoasa si linistita.

      Ștergere