Totalul afișărilor de pagină

luni, 27 mai 2013

Sa traim in tara noastra...

Am dat peste acesta melodie intamplator si trebuie sa recunosc ca m-a miscat un pic...asa este,dar daca nu pleci unde se castiga mai bine ,nu realizezi nimic in viata. Ideal ar fi  mai bine  sa traim in tara noastra, dar se pare ca cei care ne-au guvernat si ne guverneaza in continuare ,nu fac  absolut nimic.Sigur...nicaieri nu gasesti perfectiune...peste tot trebuie sa lupti ,dar dupa mine nu strainatatea ne tine departe de tara,ci toti pe care ii votam din 1990 si pana astazi.Am scris mult despre guvernarea trecuta cea PDL-lista,dar nici  cea actuala nu ma mai incanta ,desi in prima faza mi-am pus sperante mari. In concluzie,ca sa inchid subiectul,caci se pare ca nu prea trebuie sa avem puncte de vedere in aceasta priviinta...toti sunt o apa si un pamant,toti ne cersesc voturile atunci cand au nevoie de noi...apoi ne uita si isi aduc aminte peste patru ani,incercand sa ne minta frumos cu aceleasi lozinci. Asta este...mi-as dori sa traiesc undeva,unde sa nu se promita nimic ci sa vad ca se face ceva, o autostrada, un sistem sanitar pus la punct, un invatamant de calitate,locuri de munca...un trai mai bun si decent...si bineinteles respect pentru cetateanul roman.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu