Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 mai 2013

Ganduri cu Alice Nastase...

Sa fii puternic inseamna sa porti mereu cu tine o platosa care sa te apere de restul lumii sau, mai degraba, sa stii si sa te poti arata celorlalti exact asa cum esti, deschizandu-ti inima, fara sa iti fie teama ca ai putea fi ranit?
Aud mereu in jurul meu expresia “femeie puternica”, referindu-se la doamne care au facut cariera, care au rezistat la despartiri, care nu si-au pierdut nici mintile, nici averea, nici bunul simt, nici feminitatea, fara sa se vaite vreodata de ceea ce li s-a intamplat. Aud vorbindu-se si despre barbati puternici, din aceia care nu au plans niciodata si pe care nu i-a vazut nimeni ezitand.
Dar eu ma gandesc ca adevarata putere este sa te arati lumii cu bunele si cu relele tale, cu slabiciunile si cu punctele forte, fara sa iti pese ca te-ar putea judeca cineva si fara sa te temi ca astfel devii vulnerabil.
Ce inseamna, pana la urma, sa fii puternic, daca nu sa fii exact cine esti, fara prefacatorii, fara ascunzisuri, fara pacaleli? Sa nu lasi pe nimeni sa te vada? Eu sunt puternica, pentru ca stiu cine sunt. Si abia dupa ce am capatat curajul de a-mi purta slabiciunea la vedere m-am simtit cu adevarat puternica. Dar nu toata lumea poate fi asa.-sursa
Alice Nastase.-
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: