Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 mai 2013

Astazi...

Astazi sunt intr-o pasa proasta...am momente cand imi doresc sa dispar,sa plec intr-un loc unde sa fiu doar eu cu gandurile mele. Cam des spun in ultimul timp ca am obosit,dar sper sa-mi revin!.Viata asta a noastra,a tuturor,cum se poate schimba intr-o secunda...acum esti fericit si esti multumit,apoi simti ca tot cerul a cazut peste tine.Sunt clipe in care plangem de durere si suparare...apoi vin acele clipe cand radem de fericire.Si te mai miri ca viata nu iti aduce surprize? Ba da...dar stiu cu certitudine ca cineva acolo sus ma iubeste si ma ocroteste de ce este mai rau. Chiar daca viata ma mai atentioneaza din cand in cand...raman aceasi persoana  care iubeste viata ,cu toate ca m-a aruncat in repetate randuri in prapastie.In momentul de fata totul este complicat,desi sunt o persoana care nu ma lupt cu morile de vant,azi imi dau seama ca asta fac.Si totusi sper sa reusesc,pentru ca iubesc foarte mult viata si pe cei din jur...ma iubesc si pe mine pentru ca am ramas un om bun in ciuda necazurilor. Da...am ramas un om bun si tocmai de aceea ma bucur de fiecare clipa pe care mi-o daruieste Dumnezeu.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii: