Totalul afișărilor de pagină

marți, 10 februarie 2015

Astazi...

Astazi m-am intilnit in parc cu o doamna doctor,cunostiinte mai vechi ...doamna  venea de la spital unde facuse o perfuzie...un om minunat...de exceptie. Aceasta doamna doctor mi-a spus ca si dumneaei este bolnava de cancer...dar intr-un stadiu avansat...era foarte detasata...chiar nu imi venea sa cred. Ne-am plimbat cam o jumatate de ora si in acest timp am reusit sa inteleg ca nu Dumnezeu ma pedepsit cand m-am imbolnavit eu acum cativa ani. Multumesc... doamna doctor  pentru lectia de  viata pe care azi,fara sa vreti mi-ai dat-o...multumesc ca m-ati facut sa cred ca boala nu este un blestem...ci o pura intimplare sau neglijenta in cazul meu. Cum este si boala asta...loveste chiar si intr-un om care salveaza vieti.  E greu,este cumplit,cunosc boala asta si in fata ei il ai doar pe Dumnezeu , fara fonduri, fara ajutoare...ba nu !...cu ajutorul rugaciunii tuturor.Exista atata boala, atata suferinta, atata disperare……. eu am redistribuit mereu acei 2 % catre o fundatie …..e nevoie de ei peste tot , oriunde sunt bineveniti si niciodata suficienti.  In tara asta totul te revolta si singurul ajutor il asteptam doar de la Dumnezeu si oamenii din jur.Lupta cu cancerul ar trebui sa ne transforme in luptatori si invingatori.Tot timpul am spus ca pesimismul ar trebui pus in cui...pentru ca mai am multe de facut incat daca as muri...mi-ar veni sa ma omor. Am trecut peste toate si voi mai trece de acum inainte...asa sa-i fac in ciuda bolii...pentru ca viata merge inainte si nimic nu voi lasa sa ma ingenuncheze.Multumesc Doamne ca mi-ai dat o lectie si am stiut sa trec examenul cu capul sus. Niciodata nu ma voi gandi sa renunt...nici macar in visele mele cele mai urite...nu trebuie sa sper ca va fi bine...trebuie sa fiu convinsa ca asa va fi...totul nu este decat o provocare si indiferent de cat de grau mi-a fost...trebuie sa trec mai departe.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu