Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 februarie 2015

Pentru a putea trai...

Sunt atatea lucruri in viata mea pe care mi-as dori sa le schimb...dar nu pot pentru ca deja au trecut,dar exista si un lucru bun...trecutul nu-l mai putem schimba pentru ca trecutul ne-a schimbat pe noi....unii am devenit mai buni,mai intelegatori ,mai ingaduitori ,mai realisti,mai intelepti . Trecutul este o parte din tine, care iti apartine cu toate lucrurile bune sau rele care ti s-au intamplat...nu poti sa negi timpul care s-a scurs...oricat ai vrea. Eu personal nu m-am considerat o invinsa a destinului,nici macar a vietii...pentru ca inca traiesc. Cand ne indreptam spre viitor, ne indreptam cu tot cu trecut...trecutul suntem noi..prezentul, la fel...dar viitorul e necunoscut... inca. Pentru a putea trai in prezent va trebui sa te ierti, sa te consideri invins sau castigator al vietii...asta doar tu si cu tine vei sti.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu