Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 februarie 2015

Foarte multe de ce-uri ...

Au fost multe intrebari pe care eu mi le-am pus in viata asta...m-am intrebat de unde vin...incotro merg si de ce sunt aici? Foarte multe...de ce-uri la care nu am nici un raspuns...inregistrez momente ale vietii rele si bune...dupa care trag invataminte cu o maturitate mai mare...apoi o iau de la capat...imi propun obiective si vreau vise mai inalte. Nu reusesc mereu si chiar nu este usor...cateodata drumul este blocat de diferite obstacole...sti este ca si cum ai urca un munte si ai in fata multe poteci...alegi o poteca...dar intilnesti un copac cazut si nu poti sa treci...apoi esti nevoit sa alegi o alta poteca. Eu am un vis,adica mai multe si asta este farmecul vietii mele.Pe mine ma incanta oamenii buni...frumosi la suflet...oameni cu mare pret si incerc sa fiu acolo unde este nevoie de un zambet,un cuvant de incurajare...o imbratisare...este o parte a vietii mele sa fiu o companie placuta ,utila si demna. Prietenia celor din jur,a celor  care le pasa de mine reprezinta,o mina de aur la care nu voi renunta niciodata. Am invatat in viata mea sa nu astept nimic,pentru ca totul este greu...dar bunul simt si demnitatea pretuiesc mai mult decat tot aurul din lume.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu