Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 martie 2017

Am iertat greseli aproape de neiertat...

Am iertat greseli aproape de neiertat, am incercat să inlocuiesc persoane de neinlocuit si sa uit persoane de neuitat…
Am actionat din impuls, am fost dezamagit de oameni pe care-i credeam incapabili de a face anumite lucruri, dar si eu am dezamagit oameni…

Am tinut pe cineva in braţe pentru a-l proteja…
Am ras cand nu trebuia…
Mi-am facut prieteni pentru totdeauna…
Am iubit şi am fost iubit, dar am fost şi respins ..
Am ţipat si am sărit în sus de bucurie, am trăit pentru dragoste şi am făcut promisiuni pentru totdeauna, dar, inima mi s-a frânt de atâtea ori!

Am plâns ascultând muzică sau privind fotogtafii…
Am telefonat doar pentru a auzi o voce, m-am îndrăgostit doar de un suras…
Aproape am crezut că voi muri de atâta nostalgie şi...
...Mi-a fost teama că voi pierde pe cineva foarte special (pe care, în cele din urmă, l-am pierdut)... Dar am supravieţuit!
Şi încă trăiesc! Şi totuşi, merg înainte...Şi tu trebuie să mergi înainte. Trăieşte!!!

Ceea ce trebuie, într-adevăr, să faci este să lupţi cu toată convingerea, să îmbrăţişezi viaţa şi să o trăieşti cu pasiune, să pierzi cu demnitate şi să învingi îndrăznind, pentru că lumea aparţine celui ce îndrăzneşte şi VIAŢA ÎNSEAMNĂ PREA MULT pentru a fi nesemnificativă!
-sursa- ~ Charlie Chaplin, Viata-
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu