Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 martie 2017

Am invatat...

Am invatat ca oamenii fug adesea de singuratate de teama, dar ca de cele mai multe ori sfarsesc tot in bratele ei reci.
Am invatat ca bratele oamenilor iti tin de cald o perioada, dupa care trebuie sa iti folosesti propriile brate pentru a te imbratisa si a te incalzi.
Am invatat ca singuratatea nu e asa de crunta atunci cand simti tu nevoia sa stai in preajma ei. Sa-ti strigi durerile si sa te vindeci de ele. Dar atunci cand nu o vrei, e insuportabila.
Am invatat ca oamenii au nevoie de alti oameni pentru a zambi, pentru a simti ca traiesc, pentru a iubi, dar mi-am dat seama si ca trebuie sa aiba o tona de incredere in ei insisi.  Au existat momente in viata mea cand m-am simtit cumplit de singura. Cand aveam senzatia ca toata lumea mi-e impotriva si ca nu mai am nici un prieten, nici un suflet aproape. Dar au fost si momente cand in singuratatea camerei mele, am pus cap la cap ganduri, sentimente, trairi si am scos-o la capat. Singura. Si atunci m-am simtit puternica. Am fost mandra de mine desi eram cel mai vulnerabil om de pe pamant.



 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu