Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 martie 2017

Îmi plac oamenii care nu au gânduri ascunse când îți stau alături...



"Îmi plac oamenii care nu au gânduri ascunse când îți stau alături. Care îşi aleg prietenii după suflet, nu în funcție de interese proprii. Care nu se uită la ce casă, maşină ori ce haină ai pus pe tine, azi.
Îmi plac oamenii care nu critică şi nu judecă oamenii în funcție de fizic. Care nu-i interesează cât de slab ori gras, eşti, iar singura lor pretenție, e să fii un om bun.
Îmi plac oamenii care pleacă din locuri şi suflete nedorite. Care nu se mulțumesc cu frimituri, dar care mulțumesc pentru tot ce au.
Îmi plac oamenii ambițioşi, dar care nu-şi cladesc niciodată fericirea pe nefericirea altuia. Şi aleg întotdeauna să evolueze încet, dar frumos.
Îmi plac oamenii care iubesc animalele.
Îmi plac oamenii naivi, dar cu o inimă de aur. Care se bucură pentru fericirea unui străin, şi oferă întotdeauna învățăminte alese.
Îmi plac oamenii cu un bun simț peste limită şi care îşi cunosc întotdeauna locul.
Îmi plac oamenii diferiți. Cu cicatrici în suflet ori pe chip. Îi consider frumoşi şi demni. Demni că pot merge prin această lume plină de "perfecți"
Îmi plac oamenii care au încredere în ei. Oameni inteligenți, dar care nu se cred niciodată superiori altora. De fapt, oamenii inteligenți nu fac asta.
Îmi plac oamenii buni. Cu o inimă bună şi un caracter frumos. Care emană bunătate prin fiecare cuvânt rostit.
De fapt, îmi plac oamenii cu frică de Dumnezeu, şi care se roagă când se trezesc. Care mulțumesc, iartă şi ajută. Necondiționat.

Nu-mi plac oamenii curioşi şi judecătorii supremi...care se cred întotdeauna mai buni, mai frumoşi, doar pentru că au avut alte posibilități primite de la viață.
Nu-mi plac oamenii lăudăroşi şi mândrii pe reuşitele copiate...Nu-mi plac oamenii care nu cer iertare cand greşesc( consider ca, greşeala recunoscuta, e pe jumătate iertată)
Nu-mi plac oamenii care nu ajută bătrânii, care îşi judecă părinții. Care îşi critică prietenii pe la spate, dar tot în acelaşi cerc îi vezi( ce spuneam mai sus, interese)
Nu-mi plac oamenii care mint şi nu ştiu sa tina un secret. Nu contraza că astăzi numai esti in relatii bune cu omul care ti-a incredințat parți din viața lui, a avut încredere, cândva în tine. Iar omenia se vede cand nu-i mai eşti prieten.
Nu-mi plac oamenii care împraştie rautate gratis...( iar dacă prostia o accept, răutatea, niciodată) doar pentru ca ei sunt săraci sufleteşte!
Dar cel mai mult, nu-mi plac oamenii care nu sunt OAMENI."

-sursa- Autor-Iuliana Surdoiu-



Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: