Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 martie 2017

Si totusi sunt norocoasa...

Important pentru un om este sa aiba o calatorie  prin viata,frumoasa si decenta...si dincolo de ea sa fie cu mintea deschisa si cu sufletul minunat. Si totusi sunt norocoasa...important este ca timpul mi-a filtrat prietenii,pot sa-i numar pe degete pe cei care imi sunt alaturi incat pot sa pun capul pe umarul lor atunci cand vreau sa plang sau sa rad de fericire...iar pentru cei care au ramas pe drum si care au uitat ca mi-au fost prieteni,sa nu fie surprinsi ca am uitat si eu la randul meu ca le-am fost prietena. Dar iata ca am mai invatat ceva...ca circuitul vietii se desfasoara fara sa intrebe pe nimeni si astfel doar prieteniile adevarate rezista timpului.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu