Totalul afișărilor de pagină

duminică, 15 aprilie 2018

Asa sunt eu...

Cand vine noaptea si pun capul pe perna,inchid ochii si parca zeci de ganduri imi inunda mintea...unele sunt placute,altele nu...altele prea grele si apasatoare. Incerc sa le asez intr-o ordine dupa prioritati,dar in ultimul timp imi este imposibil sa fac acest lucru...vreau sa fac curatenie printre ele...dar nu pot. Nu stiu cand voi scapa de ele...incerc sa-mi eliberez mintea de griji nenumarate si de stres . Asa sunt eu...sunt un om care imi fac griji pentru orice si oricine,ma incapatinez sa gasesc solutii,dar am momente cand simt ca nu mai am putere incat imi pierd increderea si speranta. Acum cred cu tarie ca "ce tie scris sa se intample,se va intampla"...si uita asa,eu cu gandurile mele in miez de noapte,mai scriu o pagina in cartea vietii.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Sant momente in viata cand totul pare sa mearga altfel de cum ne-am dori...asa e viata...nicidecum "ce tie scris sa se intample,se va intampla"..nimic nu ne este predestinat exact...santem liberi sa alegem..viata insasi e o scoala...si cum scriam odata in blogul meu...sant elevi silitori..unii mai dau corijente..altii mai rau...:)...idea este ca de multe ori nu invatam din greseli..idea este ca viata si societatea in care traim ne face cea ce santem.. iar...noptile si gandurile..solutiile cateodata nu trebuie gandite...programate...punct cu punct..cateodata viata are raspuns si solutii pentru toate...insa trebuie sa inveti sa fii,sau vezi momentul ....

    RăspundețiȘtergere