Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 aprilie 2018

Să dăruiesc un zâmbet...

"Mi-ar plăcea, dar știu că nu e posibil, să-mi pot lua înapoi greșelile. Să pot lua înapoi povara dezamăgirilor pe care le-am lăsat în urmă. Să dăruiesc un zâmbet, acolo unde am lăsat să curgă o lacrimă. Să șterg cu "Iartă-mă" un "Te urăsc" spus în grabă, care nici măcar nu a fost simțit cu adevărat sau să fiu din nou pe placul unor oameni pe care mi-am permis să-i judec fără să-i cunosc prea bine. Dar nu pot. Nu putem face asta. Pentru unele lucruri chiar există "prea târziu". 

-sursa- Iustina Ţalea-www.momenteinviata.ro-


Iti transmit din suflet Iubire si Lumina.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Prea tarziu....ce este timpul..din cate ,,am invatat" nu exista devreme sau tarziu....exista doar teama..rusine..mandrie..pentru amandoua partile..santem sortiti greselii , e natura umana insa nu ar trebui sa ne impiedice nimic in a ne perfectiona...insa in ziua de azi sa gresesti si sa iti ceri iertare...e rar..si chiar de persoana fata de care ai gresit nu mai e...tot poti sa iti ceri iertare...insa trebuie sa iti doresti,sa simti ca vrei asta..

    RăspundețiȘtergere