Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 aprilie 2018

Sunt putin ironica...

Viata mea in ultimul timp este formata dintr-o succesiune de momente. Ce bine ar fi ca toate sa fie in favoarea mea!.Cred ca as fi fericita toata viata...ba nu,de atata fericire m-as plictisi.  Sunt putin ironica...stiu acest lucru...stiu ca uneori imi inchid gandurile rele in mintea mea...stiu ca gresesc si ma consum enorm pentru orice...dar adevarul este ca eu sunt singura care le poate rezolva acum la momentul acesta. De ceva timp parca traiesc un vis...un vis urat care as vrea sa se termine acum. Vreau sa cred ca realitatea este cea pe care o stiam eu,realitatea aia care-mi dadea linistea sufleteasca.

     
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu