Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 februarie 2019

Alegere...

Dacă divinitatea mi-ar fi așternut vreodată în palmă nemurirea, n-aș fi știut ce să fac cu ea. Aș fi lăsat-o undeva, pe la vreo poartă,să fie găsită de cine ar fi dorit-o...Treaba ei! Nu am nevoie de nemurire!
Dacă viața mi-ar fi dăruit bogații, nu m-aș fi încălzit la sânul lor. Aș fi fost falsă!
Dacă îngerul meu păzitor s-ar fi așezat pe umărul meu, și mi-ar fi putut îndeplini o dorință, mi-aș fi dorit ceva simplu și totuși atât de complex, mi-aș fi înmuiat sufletul în lapte. În laptele alb și pur al iubirii fără pată, imaculată precum un crin imperial pe tronu-i. Aș fi fost fericită, știu asta!
Mă mulțumesc cu sufletul meu, cu transparența și dimensiunea sa, însă...

Sunt fericită că spațiul acela absoarbe frumosul din tot ceea ce îl învelește zilnic...
Sunt invadată de furtuni ce aduc primăveri în culorile curcubeului...
Sunt cărare deschisă, pietruită deja, pentru umeri istoviti de poveri prea adânci...
Sunt soare ce încălzește, topind iceberguri în suflete reci....
Sunt zbor spre caldele țări din continentele inimii...
Sunt adiere de vânt desprins din uraganul trăirilor avute...
Sunt geamăt și țipăt al copilului ce-și caută hrana sufletului...
Sunt floare ce așteaptă să fie culeasă și așezată în vaze azurii ale cerului, din senin de iris...
Sunt doar un suflet, un biet suflet muritor, ce are cea mai de preț bogăție.Dragostea!
Am învățat astfel să fiu EU...
Am ales sufletul, regăsindu-mă...

-Many-Descult prin suflet albastru-
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu