Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 februarie 2019

Eu am fost toata viata prizonier...

Eu am fost toata viata prizonier.Propriul meu prizonier.M-am nascut intr-o carcera invizibila si fara contur,asemenea destinului,si n-am iesit niciodata din ea.Asa se explica faptul ca n-am prea avut prieteni.Doar cativa care nu si-au dat seama(sau nu au vrut sa arate ca stiau)ca erau prieteni cu un prizonier,incapabil sa iasa din celula lui pentru a se darui cu totul.Am avut norocul sa aflu ca dragostea este unicul adevar important si absolut,intr-o viata care nu ne da decat daruri relative.Si n-am fost ipocrit.Am iubit si eu.Am iubit, poate, chiar mai intens si mai dureros decat altii.Pentru ca nu am putut merge pana la capatul sentimentelor mele.Am iubit ca prizonier,fara sansa de a evada din limitele mele.Sau din egoismul meu,daca asta va suna mai bine,desi mai curand as vorbi de un blestem.Deoarece si in doi-cu rare exceptii-am fost singur.
(Octavian Paler)

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu