Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 martie 2020

Am iertat greseli ...

Am iertat greseli aproape de neiertat,am incercat sa inlocuiesc persoane de neinlocuit si sa uit persoane de neuitat.Am actionat din impuls si am fost dezamagita de oamenii pe care-i credeam incapabili sa ma dezamageasca.Caut adevarul in locuri in care minciuna troneaza.Nu sunt inchisa la minte,nu tin cu dintii de ideile mele,nu sunt demodata doar pentru ca,uneori,nu imi plac regulile dupa care se traieste in acest secol.Durerea m-a facut sa cresc mai dreapta.Am facut mult bine si am gasit mult rau,dar asta nu m-a impins decat sa fac si mai mult bine.Cred in cuvintele "iarta si uita".Vreau sa cred ca sunt o visatoare!Am inteles in final,de ce viata mea curge cu viteza luminii.Inca ma mai lupt cu timpul si cu mintea mea care nu tace niciodata...
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu