Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 martie 2020

Oricat as incerca...

Oricat as incerca sa ma ascund de singuratate, de tristete…ea tot ma gaseste. M-am amagit singura... am crezut ca nu o sa mai fie, ca nu o sa mai existe... dar e mereu acolo, cred ca face parte din mine. Poate ar trebui sa invat sa traiesc cu ea asa cum este. E o durere teribila, mai ales acum. Este ca o mare linistita intr-o zi senina... totul pare calm dar in adancuri e cea mai teribila furtuna care s-ar fi putut vedea vreodata... Urasc starea asta... ma simt atat de singura...Doar eu si durerea asta care pare ca nu mai are sfarsit... si Dumnezeu, care parca imi spune ca inca nu mi-am invatat lectia!.. Azi, durerea e de nesuportat...
Pana si ingerul meu pazitor  sta si priveste neputincios...Exista mereu acea umbra care plange dupa tine.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu:

  1. I visited many websites however the audio quality for audio songs current at this web site
    is really superb.

    RăspundețiȘtergere