Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 martie 2020

Poate am o zi mai proastă...

Poate  am o zi mai proastă... Mă simt singură. Asta pentru că am senzaţia că până şi eu sunt împotriva mea uneori. Lupt cu mine, împotriva mea... De ce, e clar că nu ştiu. Ce aş vrea să ştiu e cum să evit situaţia neplăcută în care ne aflam acum. Vreau să ştiu că mă pot baza pe mine, în primul rând, pe capacităţile, aptitudinile şi posibilităţile mele. În schimb, sunt nesigură.Strâng din dinţi, uneori şi din pumni, şi încerc să ma comport ca şi cum totul ar fi bine.Dar suntem prea laşi ca să schimbăm ceva...
 Iti transmitdin suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Sper ca esti bine. Ai nevoie de ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Sunt bine.Ati ramas acelasi artist sensibil care ne arata ce este frumos!.Imi pare bine ca ati comentat.Sanatate multa.

      Ștergere