Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 martie 2020

Vreau sa uit...

Este a nu stiu cata noapte...timpul?... nu il mai stiu... pentru prima data vreau sa uit ca exista timp.Vreau sa uit ca exista noaptea.I-am smuls ingerului meu din prea multa dragoste, pene din aripi si i-am atins sufletul. As vrea sa mor pentru o clipa si sa ma nasc fara ieri, fara alaltaieri, fara ani din viata mea... Uneori viata ne ingenuncheaza, ne da palme, iar noi suntem neputinciosi si le primim,iar eu sunt ingenuncheata in fata ingerului meu... din neputinta!Noapte buna ingerul meu oriunde ai fi ! Iti multumesc ca existi atat de frumos in sufletul meu... Iarta-ma ca inainte de a fi tu ingerul meu, am fost si eu iremediabil om...
Iti transmit don suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu