Totalul afișărilor de pagină

luni, 8 februarie 2021

Am realizat...


 Consider că respectul nu este ceva ce se câştigă, ci este mereu acolo, doar că, în funcţie de circumstanţe, creşte sau scade. De aceea,  am realizat încă o dată cât de mult ne lipseşte acest respect, sinonim de altfel şi cu bunul-simţ. Când vine vorba de încredere și respect, ni se pare că cei din jur ar trebui să ni le ofere pentru ceea ce suntem noi. Sau pentru ceea ce am făcut pentru ei. Ce se întâmplă când nu le primim? Ba din contră, primim mai multă indiferență, poate chiar dispreț. Putem găsi oare un vinovat?Ideea pe care vreau să o transmit este aceea că nu am mai scris  despre acest subiect pentru simplul fapt că mi-am îndreptat atenţia strict asupra mea şi… atât. Am eliminat orice gând negativ şi, în caz că mai îndrăzneşte să apară câte unul ocazional, nu face decât să se blocheze de avalanşa de optimism din mintea mea. Am realizat că viaţa este mai mult decât gând... viaţa este, în primul rând, faptă.


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu