Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 februarie 2021

Iubiti neconditionat...


 Se spune ca cel mai greu lucru din lume este sa pierzi pe cineva pe care il iubesti. Foarte adevarat dar, nimic nu doare mai mult pe lumea asta decat sa iti pierzi jumatatea sufletului. Pe cineva alaturi de care ai imbatranit si pe care l-ai privit crescand in fiecare zi. Cineva care ti-a aratat cum sa iubesti. Este cel mai rau lucru care i se poate petrece cuiva. Am dus o viata frumoasa… sotul meu a fost jumatatea mea in toate sensurile acestei expresii. Am trait o poveste de dragoste care azi pana si mie mi se pare ireala.Toata lumea spune ca dragostea doare, dar aceasta nu este adevarat. Singuratatea doare…trebuie sa ne oprim si sa fim recunoscatori pentru oamenii de langa noi. Caci viata este scurta. Nimic nu este intamplator in viata, asa ca….iubiti neconditionat...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

2 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-l ierte!
    Condoleante!
    Am ramas si eu singura de 71 de zile,draga mea,e dureros,e groaznic...cumplit !
    Asa ca te inteleg !
    Putere si iubire!

    RăspundețiȘtergere