Totalul afișărilor de pagină

vineri, 5 februarie 2021

Oare cine esti tu...


 Într-o lume de oameni “perfecți”, eu aleg să fiu eu. Am obosit să fiu pe placul lor.Sunt un suflet care atunci când iubește dă tot și simte până-n măduva inimii. Jumătățile de măsură sunt doar pentru jumătăți de oameni.Nu mă pot supăra pe un om care nu mă place. E treaba lui.Eu nu mă-nghesui în sufletul nimănui. A te înghesui înseamnă a te îngrămădi într-un loc strâmt, si a sta incomod. Aroganța este cea mai urâtă haină pe care o poate îmbrăca cineva. Și, din păcate, e atât de purtată în zilele noastre. Dincolo de ceea ce avem, rămâne din noi, doar ceea ce suntem. Știu că om fără de greșeală nu există. Iar eu sunt unul dintre ei. Mă accept și mă iubesc așa cum sunt căutând să învăț din toate!Oare cine esti tu de ma judeci pe  mine pentru ceea ce simt?Iti spun eu...ești un om dezamăgit de propriile trăiri, care nu conștientizează că felul ăsta rău de a fi, te îndepărtează de oameni, de Dumnezeuești un om care-și maschează frustrarea sub zâmbete perfide!Asta esti!...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu