Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 24 februarie 2021

De ce?...


  Nu de putine ori m-am intrebat cel putin o data “De ce?”.  De ce eu?  Cum de totul s-a transformat intr-un cosmar si ma intreb daca nu cumva a fost doar o iluzie. Uneori poate ar fi bine sa nu ma intreb niciodata de ce tocmai eu, ca s-ar putea sa nu primestc  vreodata un raspuns, desi multi imi vor spune “pentru ca suferita te face mai bun”.  Serios?! Oare asa sa fie? Nu cumva faptul ca am pierdut ceea ce mi-am dorit si mi-a fost cel mai drag, ma face mai  egoista, mai dura, mai nemilosa...Am multe intrebari. Poate prea multe, dar ma gandesc sa nu mai caut un raspuns la ele pentru ca nu vreau sa sufer mai mult. Este mai bine asa...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu