Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 februarie 2021

Ca om, ai nevoie de cei din jur...


Îi admir pe cei cărora nu le pasă de nimic. Nu ştiu ce stare de spirit au, căci oricum fericirea şi tristeţea sunt doar nişte noţiuni abstracte, însă cu siguranţă mi-ar plăcea să nu-mi mai pese deloc. Momentan, mă aflu în etapa în care învăţ să nu-mi mai exteriorez sentimentele. Este greu, însă e mult mai greu atunci când cei din jur îţi cunosc slăbiciunile. Ca om, ai nevoie de cei din jur, dar totodată nu ai. Vrei să fie lângă tine, dar vrei să te lase-n pace.Totuşi, a defini omul mi se pare cea mai dificilă misiune pe care ar putea-o avea cineva.Este extrem de greu să fii om şi, totuşi, este cu adevărat un privilegiu acela de a avea un suflet şi o raţiune pline de cuvinte. Căci cuvintele dor, cuvintele vindecă şi cu ele ne hrănim...


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu