Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 decembrie 2010

Alege viata.

Fericirea te face gentil.
Probele vietii te intaresc.
Durerile te fac uman.
Esecurile te fac umil.
Insa doar vointa ta te face sa mergi inainte.
Viata asta e grea trebuie traita din plin,trebuie sa imbini placutul cu frumosul sa stii sa zimbesti..sa te distrezi sa intelegi ca ajutand oamenii acest ajutor se intoarce in favoarea ta.Nu trebuie sa iti bati joc de ea ci sa o traiesti din plin fara suparari ci doar cu zambete si placere.




 De multe ori stam si ma intrebam ce e viata?Viata care e atat de scumpa pe acest pamant. In ziua de  azi toti vor bani,toti vor sa profite,toti vor sa se distreze,dar nimeni nu se gindeste ca sanatatea este mai presus de orice.Abia cand se imbolnavesc isi dau seama ca ar da orice sa fie sanatosi.Din pacate sau din fericire, suntem oameni si avem o singura viata. De aceea trebuie sa o traim la maxim, sa ne bucuram cat putem de tare la fiecare eveniment placut din viata noastra, sa sarbatorim orice reusita, cat de mica ar fi ea, sa radem mult, in majoritatea timpului, sa acordam mereu ajutor, sa ne bucuram de binele altuia, sa apreciem ceea ce este frumos, sa iubim oamenii care ne sunt alaturi in orice situatie.
 Octavian Paler spunea ca dea lungul vietii invatam de toate:
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta…
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca,tot ce poti face este sa fii o persoana iubita…Restul… depinde de ceilalţi.
Am învăţat că oricât mi-ar păsa mie, altora s-ar putea să nu le pese.
Am învăţat că durează ani să câştigi încrederea şi că doar în câteva secunde poţi să o pierzi.
Am învăţat că nu contează CE ai în viaţă CI PE CINE AI.
 Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore de către oameni care nici nu te cunosc.
Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, când te strigă un prieten vei putea găsi puterea de a-l ajuta.

Am învăţat că scrisul ca şi vorbitul, pot linişti durerile sufleteşti.
Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult îţi sunt luaţi prea repede…
Am învaţat că este prea greu să-ţi dai seama unde să tragi linie între a fi amabil, a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.

Astazi mi-am luat rezultatele de la clinica. Toate noaptea nu am dormit din cauza marcarilor tumorali .
Rezultatele au iesit foarte bune si au fost confirmate de doi medici.Chiar ca pot spune ca sint fericita...de acum totul depinde de mine.Medicii sint alaturi de mine,ma incurajeaza si i-mi spun mereu sa traiesc ca un om normal caci pericolul a trecut.Daca prin absurd,boala ar reveni,nu stiu daca voi avea puterea sa o iau de la capat. Acest capat este foarte,foarte greu...Dar cine stie?
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu