Totalul afișărilor de pagină

vineri, 31 decembrie 2010

LA MULTI ANI 2011

Iata ca am ajuns si in ultima zi a anului 2010.Daca fac  un bilant al acestui an,nu cred ca a fost rau.Oricum in 2011 i-mi doresc sa depasesc toate obstacole,atit eu,familia si toti prietenii mei.
Vreu sa urez un sincer La Multi Ani,tuturor care au fost alaturi de mine atit fizic cit si sufleteste.Am avut mare nevoie de acesti oameni minunati,fara ei nu cred ca invingeam boala.
In aceasta zi,o parte din sufletul meu este alaturi de Mariana Draghiceanu,o fata sufletista care a stat alaturi de mine atunci cind am avut nevoie.Mariana a fost aceea care m-a dus la d-nul Prof Banceanu,ea a fost alaturi de mine la operatie.I-ti multumesc Mariana din tot sufletul.Stiu ca in acesta zi esti trista ,dar ma rog lui Dumnezeu sa fie alaturi de tine,sa nu simti ca in acesta seara esti singura.
Toti care te iubesc se gindesc la tine. Mariana a fost nevoita sa plece in Italia pentru  o sursa de venit ca multi oameni din tara noastra.Astazi vreau sa ma stapinesc sa nu mai zic nimic de politicieni...
Da,si Mariana a fost bolnava de cancer si iata ca a fost nevoita sa plece in alta tara sa faca rost de bani.Doresc la toata lumea multa sanatate,fericire,noroc in viata si un sincer La Multi Ani.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu