Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Uneori si oamenii sint ingeri.

In fiecare zi trebuie sa deschidem usa sufletului ca sa daruim iubire si lumina,zimbetul si speranta celor din jur.Mereu ma intreb cine sint ingerii? si parca cineva i-mi sopteste...ca ingerii sint oameni care dau lumina si care lasa aceasta scinteie sa treaca prin ei,si daruiesc multa...multa iubire.
Acolo unde sint ei,totul devine clar si luminos.Ingerii sint oamenii de linga noi,ei nu au aripi,dar prin ceea ce fac parca au aripi.Am intilnit mereu oameni ingeri,am simtit ca sufletul meu primeste energie si in felul acesta am mers mai departe,si va asigur ca linga mine am simtit adesea un inger pazitor care m-a ajutat sa trec de momentele dificile din viata mea.
Trebuie sa invatam a zimbi,a iubi,a mingiia,a darui,a alinta,a gindii impreuna cu oamenii si ingerii. Uneori noi toti sintem ingeri unul pentru celalalt.Oamenii buni sint ca ingerii pazitori.
 Pe ingerasul meu cred ca l-am auzit de cateva ori in viata, in momente cruciale, pot numara pe degete aceste dati cand s-a intamplat. Vocea ca un clinchet de argint mi-a spus ce sa fac pentru a realiza ceva,a scapa de o problema.Si asa a fost. Eu am facut tot ce mi s-a spus sa fac.




Inchei cu Trebuie sa Traiesc.


gabriella.

5 comentarii:

  1. o seara frumoasa ca tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! "Oamenii buni sunt ca ingerii pazitori" Mi-a placut f. mult aceasta propozitie si daca ar fi cat mai multi care ar intrebuinta bunatatea astfel...ar fi numai bine dar din pacate traim intr-o lume murdara sufleteste, bolnava de ura si mandrie, parsivitate dusa pana la extrem
    FELICITARI pt. tot ce faci!
    MULT SUCCES IN CONTINUARE! O sa mai revin pe aici, promit! :)
    Mirela

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant! Ulterior m-am uitat la data si am vazut ca din 2010 n-ai mai scris nimic! WHY??? Scrii atat de frumos, ai talent! :) Nu renunta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da,scriu in permanenta. Verzi arhiva blog. Multumesc frumos de vizita si pentru cuvintele frumoase.

      Ștergere