Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 decembrie 2010

Viata prin ochii mei.

Viata este sansa pe care am primit-o. Este o ''formula'' destul de complicata, pe care noi trebuie sa stim sa o simplificam si sa traim in asa fel, incat ea sa ne aduca doar bucurii. Viata e o lupta cu tine insuti in primul rand...un sir de provocari carora trebuie sa le raspunzi...uneori mai usor...alteori mai greu...ca sa poti fi multumit ,suma lor trebuie sa fie neaparat pozitiva...si pentru asta trebuie sa lupti...si neaparat sa inveti din lupta asta...Viata e,,,viata !!! Cu bune ,cu rele ,cu suisuri si coborasuri .
Dar ,indiferent ce ne ofera, trebuie sa traim frumos .
Atata timp cat avem credinta,putem lupta si cu ...viata . Apoi,cred ca mai exista si un ...destin..Viata in sine este un dar minunat pe care il pretuim prea tirziu,este ceva foarte frumos,chiar daca uneori este grea.Viata in sine este un drum de vise si de ruine,iar pe unde calci lasa o urma.Culoarea vietii este data de fiecare persoana in parte.
Chiar daca uneori viata nu este asa cum am dori noi...cel mai important lucru este sa-i gasesti esenta,sa o traiesti cu adevarat...pentru ca este frumoasa...si atit de scurta.Am inceput sa pretuiesc viata,ca am simtit o perioada moartea in spate,dar acum nu-mi mai este frica,in primul rind ca sint sanatoasa si o tratez cu indiferenta ca pe simpla si banala cunostiinta.Conteaza enorm  sa pastrezi culoarea vietii,chiar si in momente plumburii.Da ,asa se vede viata prin ochii mei...Nu uita sa sa zimbesti soarelui vietii,nu uita ca oamenii trebuie priviti in suflet,nu uita  ca viata ne da atit cit stim sa-i cerem,caci viata este o floare udata de lacrimi incalzite de soarele sperantei.Astazi am fost la Craiova la o matusa a mea. Saraca este pe moarte si realizam ca acepta cu usurinta acesta stare. Niciodata nu am fost in stare sa pricep acest fenomen al vietii: nastere,trairea vietii si moartea. Trebuie sa revin la starea mea de optimista infocata...si sa accept ca viata este frumoasa si trebuie traita decent.




Inchei la fel cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu