Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 septembrie 2011

Asa suntem noi oamenii...

  
Stiu ca nu mai avem timp sa ne uitam in sufletele noastre...suntem prea grabiti...ocupati...dar gasim timp sa-i judecam pe cei de langa noi. Nu mai avem timp sa multumim...in schimb asteptam multumiri de la cei de langa noi...si uite asa ca ne dam seama ca viata trece ca fulgerul si ca nu-i decat un joc care se poate sfarsi intr-o clipa. Asa suntem noi oamenii...am un gust amar astazi...am avut niste probleme de rezovat la fosta companie unde am lucrat,am fost primita destul de bine de unii colegi care chiar m-au ajutat sa-mi rezolv problema...dar cand sa intru intr-un birou un fost coleg care zeci de ani l-am tinut in spate...aici ma refer la situatii...dumnealui mi-a cerut un bon de ordine. Eu sunt o tipa foarte calma...calculata...dar in acel moment chiar ca as fi fost dispusa sa-i dau un dos de palma...nu ca as fi violenta,departe de mine acest lucru...dar numai eu stiu cat de bine pregatita era acesta persoana...iar acum uitase cu desavarsire  ca eu il scapam de diverse belele ...pentru ca tipul era afon de tot in ale meseriei. Reactia mea revizuita a fost"ce vrei...ce bon doresti"...apoi am plecat in acel  birou...am povestit la fete,au vazut ca am fost deranjata,iar ele mi-au facut un bon de ordine. Cand am iesit din birou,acest individ uitase cu desavirsire numele meu ....ca am mancat o paine impreuna zeci de ani spunindu-mi ca atunci cand mai vin in acesta unitate sa fac rost de acel bon.  Enervata de nesimtirea lui...caci am fost colegi...i-am aruncat cu zambetul pe buze acel bon spunind "uite bonul...este al tau...sper ca merit sa te apleci dupa el."
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

9 comentarii:

  1. Din pacate...asa sunt oamenii ...imi pare rau si stiu ca toti am trecut la un moment dat prin situatii de genul. Mie mi s-a inmplat ca cea mai buna prietena sa uit ca defapt...eram prietene...orice e posibil si e atat de greu sa mai ai incredere in oameni...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine i-ai facut, unii uita de unde au plecat cand se ajung:)

    Te pup si te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu merită să te necăjeşti pt.un mitocan..aşa sunt unii oameni,"uită"binele făcut..ei sunt precum câinii,dacă schimbă stăpânul îl uită pe cel ce i-a dat o bucată de pâine cândva..bine şi în regnul lor,sunt câini şi câini..asta-i viaţa..la urmă,ai să vezi când nu va mai lucra în unitatea respectivă,îţi va zâmbi pe stradă şi va dori să vorbească cu tine,ba vei avea surpriza să-ţi şi mulţumească ptr.vreun serviciul ce i l-ai făcut cândva...aşa văd unii viaţa..instinctul lor de conservare e mai tare ca raţiunea,de inimă nu mai vorbim:)
    să ai o zi cu pace şi lumină în suflet!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca este greu sa vezi oameni din astia, dar nu ar trebuie sa ne mire nimic in ziua de azi...

    RăspundețiȘtergere
  5. Miu Miu ...bine ai venit pe blogul meu,iti multumesc pentru comentariu,m-am uitat pe blogul tau si te-am adaugat cu placere in lista mea.Sa ai o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. C.L.M....cred ca merita mult mai mult pentru ca sala era plina de oameni,oricum nu ia cazut bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ryanna ...te rog sa ma crezi ca ma durut...nu se poate am muncit atatia ani la un loc,am mancat aceeasi paine si te porti astfel...sotul meu ma atentionase dinainte,pentru ca cu cateva luni in urma ,a vrut sa dea un telefon la o doamna la contabilitate (contabilitatea firmei care se afla in alt oras ,nu stia numarul de telefon),acest mitocan la fel ia facut...iar sotul meu a fost sef de resurse umane si el este unul caruia ia intins mana la timpul potrivit.Asta este...asa e viata.

    RăspundețiȘtergere
  8. £avinia εїз ...sigur este greu si dureros sa vezi astfel de specimene...dar am hotarat ca astfel de oameni sa nu mai existe pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  9. E un adevarat ca oamenii "ciudati" (ii numesc) se gandesc la ceea ce fac cei din jur mult mai buni decat ei , si pe ei ii dor acest lucru .

    http://www.youtube.com/watch?v=gujdHQboago&feature=related

    RăspundețiȘtergere