Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 septembrie 2011

Viata tot... trece.

    
Stiu ca astazi este din ce in ce mai greu ca sa traiesti...stiu ca viata este grea pentru fiecare dintre noi...stiu ca gandurile sunt invadate de nenumarate griji. Stiu ca zambetul ne lipseste de pe fete...din suflet...din ganduri...din preocupari...din singuratatile noastre. Cred ca uitam sa zambim pentru ca suntem bombardati de greutatile vietii...cred ca ar trebui sa nu mai dramatizam...sa incercam sa luam viata ca pe un dar si sa incercam sa il facem in fiecare zi cat mai frumos cu zambetele noastre...pentru ca daca suntem tristi...viata tot trece. Eu intotdeauna zambesc...zambesc oamenilor frumosi care imi ies in cale...nu neaparat frumosi fizic,ci cei care emana o frumusete care te cheama...am zambit timid...am zambit pe furis,si de la fiecare dintre ei mi-am luat zambetul inapoi.Asa sa faceti si voi...
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Superba postarea!>:D< Nu te-am vizitat de ceva timp, ti-am dus dorul!>:D< O seara frumoasa:D si multe zambete!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Problemele ne face sa gandim din ce in ce negativ, ce ar fi sa le ignoram? am mai gandi la fel?

    RăspundețiȘtergere