Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 septembrie 2011

O zi din viata mea...

    
Timpul nostru trece inevitabil...el nu poate fi oprit de aceea spun mereu ca trebuie pretuit...cand eram mica imi doream sa fiu mare...iar cand am crescut mi-am dat seama ca nu am avut timp sa fiu mica. Bine...acum suntem tineri si ni se pare ca avem toata viata inainte...dar maine poti realiza ca a trecut un sfert sau o jumatate din viata...de aceea trebuie sa ne bucuram de fiecare zi  pentru ca nu se mai intoarce.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. Corect! Fiecare zi trebuie pretuita si fiecare zi e o noua lectie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dinamo-WC...Am aruncat o privire pe acest blog,nu te supara dar daca vrei sa faci o treaba ...sa o faci ca lumea...am incercat sa vad date despre tine.Pe mine nu ma deranjeaza Dinamo si nici alta echipa din fotbal.Ce mi-a placut la tine a fost acel videoclip care chiar ca m-a distrat.Sper sa vad postari frumoase si serioase . O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere