Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 septembrie 2011

Daca ar fi sa aleg...

  
Un prieten adevarat este acea persoana care stie totul despre tine...cu sau fara voie te remodeleaza,lasa urme adanci in sufletul tau. Eu am prieteni buni care mi-au daruit fiecare ceva din sufletul lor...imbogatindu-l pe al meu...facandu-ma sa ascult mai atent pe cei de langa mine si sa fiu mai buna. Sigur este greu astazi sa-ti gasesti prieteni adevarati dar nu...imposibil. Prietenia imbogateste sufletul si eu sunt o persoana foarte bogata in acesta privinta...cu toata sinceritatea pot spune ca oricand prefer o prietenie frumoasa si curata...daca ar fi sa aleg intre acesta si un castig material,pentru ca banii se duc iar...prietenii raman.  Acesta postare o dedic prietenei mele Mariana...stie ea mai bine...si cu acesta ocazie ii multumesc din suflet ca a fost langa mine in clipele cele mai grele...ea a fost cea care a vegheat la patul meu atunci cand am deschisi ochii dupa operatie...ea fost cea care m-a dus la omul potrivit pentru boala mea. Multumesc din suflet si ma plec in fata ta ...prietena draga.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. Ce frumos, adevarata e vorba cand se spune ca "e bogat cel ce are prieteni adevarati" :)

    Frumos ca ai o asemenea prietena!>:D<

    Te sarut cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos ai scris! cu siguranta prietenii adevarati sunt niste comori rare, care merita sa fie pretuite.

    RăspundețiȘtergere