Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Acum zambesc din nou...

Printre cuvintele dragi mie ,se numara si speranta,pentru ca intotdeauna am purtat in suflet replica sperantei...trebuie sa Sper....trebuie sa traiesc. Ea este visul celui treaz,a celui care traieste,este dragostea de viata. Poate ca este unicul sentiment care,odata ce se instaleaza in suflet,capata imortalitate. Speranta face parte din noi,este strins legata de natura noastra.Mi-am dat seama ca visele te fac mai fericit si speranta moare ultima. Acum zambesc din nou,chiar daca inima imi plange uneori cand ma gandesc in urma.... Acum zambesc si cei din jurul meu,pentru ca si ei au sperat ca eu sa ma fac bine. In viata cel mai bine este sa pastrezi un gram de speranta, oricat de mic ar fi el,pentru ca nu se stie niciodata ce se va intimpla peste o zi,o luna,un an...
Oricat de greu ar fi,nu uitati sa sperati la o clipa de fericire,la un strop de fericire,la dreptul la viata.
Trebuie sa speram pentru noi intotdeauna, pentru ca numai asa putem zambii.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu