Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 ianuarie 2015

Cat timp traiesti...

In viata trebuie sa inveti sa mergi mai departe...cu trecerea timpului, trebuie sa realizam ca viata nu mai ne tine pe palme si trebuie sa ne asumam fiecare actiune cat si consecintele ei... nu uita niciodata ca pielea se increteste... parul incarunteste, iar zilele se aduna in ani. Dar ce e mai important se conserva... forta si determinarea ta nu au varsta... spiritul tau e cel care indeparteaza panzele de paianjen. Dincolo de orice punct de sosire e unul de plecare...dincolo de orice reusita e o alta incercare. Cat timp traiesti... simte-te viu.  Daca ti-e dor de ce faceai, fa-o din nou. Nu te pierde printre fotografii ingalbenite de timp …mergi mai departe atunci cand toti se asteapta sa renunti... nu lasa sa se toceasca taria pe care o ai in tine...fa in asa fel ca in loc de mila, sa impui respect. Cand nu mai poti sa alergi, ia-o la trap...cand nu poti nici asta, ia-o la pas...cand nu poti sa mergi, ia bastonul... insa nu te opri niciodata.(sursa fraze intelepte ale Maicii Teresa.)


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Ciudata e viata asta! Zi faina draga doamna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat ma bucur ca ai venit pe blogul meu! Sa stii ca am intrat si eu la tine,am mai lasat cate un comentariu,dar nu stiu ce se intampla ca la mine vin inapoi. Precis am facut ceva la setari...Te imbratisez cu tot dragul si sa ai parte in noul an de sanatate,bucurii si realizari !

      Ștergere