Totalul afișărilor de pagină

duminică, 4 ianuarie 2015

In lumea mea...

De la un timp prefer sa traiesc in lumea mea in care imi amintesc cu placere de anii copilariei...in  lumea in care mai  am de daruit iubire si intelegere.Doresc si prefer o lume in care sunt OM...o lume inconjurata de prieteni si oameni frumosi.Cred ca cel mai important lucru pe lumea asta pe care-l poti darui cuiva , este un moment din timpul tau...din viata ta...si acest lucru este foarte usor de daruit. De aceea cu totii trebuie sa gasim acel moment,o clipa cand poti  sa-i spui o vorba buna cuiva  Sunt zile cand prefer sa citesc  decat sa ascult minciunile oamenilor...am obosit de cei care nu sunt in stare sa isi asume alegerile,sau un  adevar.  Respect si-i iubesc pe acei oameni care au un caracter frumos,lipsiti de complexe de inferioritate  si mi-as dori sa cunosc cat mai multi  in viata asta. Iubesc lumea mea, pentru ca  in ea traiesc oameni normali ce iubesc si daruiesc cu sufletul deschis si nu oameni ce judeca, eticheteaza , care la fiecare pas arata cu degetul si mereu sunt nemultumiti de tot ce-i inconjoara.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu