Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 ianuarie 2015

Viața, așa cum se spune, vine fără manual de utilizare...

Astăzi m-am trezit zâmbind. Demult nu m-am mai simțit așa. Parcă toate lumile s-au așezat cumva la locul lor, iar eu am avut timp să mă destind în mijlocul propriei vieți și propriilor gânduri.
Am greșit de foarte multe ori în viață deoarece, e… viață, iar viața, așa cum se spune, vine fără manual de utilizare. O înveți treptat și, uneori, la pachete mai mari. Mai multe lecții dintr-o dată. O înveți din: greșeli, căderi, singurătăți, alegeri, decizii, iubiri, trădări, nașterea unui copil etc. Și cel mai bine o înveți când ești la ananghie. Atunci înveți mai multe. Despre viață, despre tine, despre oamenii de lângă tine. Despre cei ce te iubesc.
Și mai înveți ceva în viață. Una dintre cele mai importante lecții. Că unii oameni te iau exact așa cum ești. Nu te vor altfel. Și te respectă, admiră, prețuiesc și iubesc pentru tot ce ești tu ca om, suflet, femeie/bărbat, prietenă/prieten. Că așa cum vei trata oamenii și sufletele acestora, așa vei fi tratat. Că totul depinde de constanța ta. De liniaritate în tot ceea ce faci, spui și dăruiești. În viața ta și a lor.
Vei avea surprinderea ca, la un moment dat, să greșești față de cineva, grav (ai spune tu, aproape iremediabil) și să ai fericirea de a fi nu doar înțeles ci și protejat de cei care se vor năpusti asupra reputației tale, sufletului tău și a tot ce ești. Vei înțelege atunci puterea prieteniei și a iubirii. Și atunci vei afla de fapt că, la baza acestei manifestări de loialitate față de tine, stau de fapt acțiunile, cuvintele, sentimentele, susținerea și sinceritatea ta față de oamenii din jurul tău. Dăruirea ta. Prietenia ta. Necondiționarea ta. Felul în care iubești.
Și vei ști. Vei ști că o mare parte din tine este în regulă în mâinile, sufletul și gândurile altora. Că nimeni și nimic nu le va putea denatura, atinge și distruge. Că sunt păzite de omul care ai fost / ești și de oamenii în care ai crezut și cărora le-ai lăsat bucățile cele mai importante din tine. Atunci de fapt afli adevărata ta valoare ca prieten, om sau iubit/ă. Și știi că niciodată nu vei fi singur și ai pe cine te baza. Alții decât tu însuți. Iar asta dragii mei, asta, este o mare realizare!
De asta m-am trezit eu astăzi zâmbind. Mi-am reamintit cât de loiali și frumoși pot fi oamenii. Să fii iubit și protejat chiar și atunci când dai cu bâta în baltă este o lecție de viață. Și o mare fericire.
Lăsați strălucire, liniște și bucurie oriunde vă veți afla și oriunde veți merge. În sufletul tuturor celor pe care îi atingeți. Veți avea fericirea și surprinderea să asistați la nașterea unui nou soare. Cel al propriei vieți.
-sursa Ramona Sandrina-http://ladyallia.blogspot.ro/-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu