Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 30 mai 2015

Cred ca tristetea vine din tine...

Sunt trista,poate este de vina si vremea.Stiu ca in mine voi gasi forta necesara,sa-mi vindec ranile si sa merg mai departe,dar mi-ar fi placut sa aud o vorba buna azi.Sunt tare trista... si vad ca starea mea este ca o ruda care vine in vizita si uita sa mai plece.Cred ca tristetea vine din tine,la fel si fericirea.Si cat as vrea sa zambesc...dar cu sufletul.De ceva vreme,mereu sunt trista,ma simt foarte singura.De la un timp am o senzatie de frig,de raceala a sufletului meu.Parca am obosit...Simt ca am ajuns la saturatie de atatea lacrimi sarate,de atatea cuvinte inghitite,de atata limitare si ingustare in cuvinte,de lipsa de vointa,de dorinta.Uneori urasc timpul liber pentru ca imi da posibilitatea sa gandesc mai mult.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu