Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 mai 2015

Ţie cum îţi trece timpul?


"E luni, apoi marţi, miercuri, joi, vineri, sâmbătă, duminică. Punct şi de la capăt.
Simt cum mi se scurge timpul printre degete, fără să îl pot opri nici măcar o secundă. Închid pentru o secundă ochii şi când îi deschid, un an , doi, trei din viaţă s-au evaporat fără să îmi dau seama.
Şi unde mă aflu?
În acelaşi loc, cu aceeaşi poveste, fără ca nimic extraordinar să-mi fi perturbat ritmul monoton al vieţii.
Mă tot întreb cum ar fi dacă am putea să oprim timpul, să îl dăm înapoi sau pe repede înainte. Timpul ce ne sperie pe toţi ar fi doar o glumă proastă atunci.
Dar nu putem.
Şi asta ne face pe noi glumă proastă. Căci nu ştim să îl valorificăm la momentul potrivit, apoi plângem secundele, minutele, orele, zilele, anii pierduţi din inconştienţă.
Rutina este cel mai mare duşman al timpului, te afunzi în iluzia că timpul trece greu când faci acelaşi lucru în fiecare zi, dar de fapt pierzi numărătoarea şi totul scapă de sub control.
Timpul nu-l poţi cumpăra.
Îngăduie-ţi să faci greşelile la momentul în care îţi doreşti asta, ia-ţi oportunităţile care îţi vin, nu le spune ”mai târziu” pentru că acel mai târziu s-ar putea să nu mai vină niciodată, vei avea alte priorităţi pe măsură ce anii trec, îţi vei îngropa visele lăsând responsabilităţile şi îndatoririle zilnice să le ia locul.
 Vei plăti facturi în loc să vizitezi Veneţia, aşa cum ţi-ai dorit dintodeauna. În weekend vei dormi mai mult în loc să te plimbi prin parc cu prietenii sau copiii tăi, căci eşti extenuată după 8 ore la birou timp de 5 zile pe săptămână. Şi e oarecum normal, avem nevoie de joburi, ajungem într-un punct în care nu mai suntem responsabili doar de propriile noastre vieţi.
Dar am avut timp să ne atingem visele şi l-am irosit.

Mă înspăimântă îngrozitor faptul că ajungem să tragem de noi o săptămâna întreagă, să fim nişte roboţi mereu cu ochii pe ceas, să plecăm de la birou, să vină odată vineri ca să avem weekend, să vină odată vacanţa sau concediul.
Trăim într-o aşteptare, de la un moment la altul, fără să ne dăm seama că tot timpul ce există între aceste două repere, ei bine, este timp pierdut."
-sursa- http://frumusetefeminina.ro/-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu