Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 10 iunie 2015

In viata...

In viata, orice este posibil… azi, ai totul sub control, iar maine, o singură picatura poate sa umple paharul şi echilibrul interior dobandit cu greu, sa se duca pe apa sambetei.Sant zile in care simtim ca nu mai sunt solutii, ca toate  s-au epuizat ,ca totul a fost in zadar ,dar crezand ,sperand,si luptand ,totul parca renaste intr-o clipa si ne dam seama ca asa trebuia poate sa fie ,ca aveam nevoie de acea lectie pentru a deveni mai puternici si mai buni.Intotdeauna am fost o luptatoare  cand  mi-am dorit ceva cu adevarat. Am pierdut uneori ,dar am regandit si am castigat in final.Unele vise s-au implinit atat de greu, la altele nu am renuntat si nu o voi face pentru ca inca cred ca este posibila implinirea lor.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu