Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 iunie 2015

Trebuie sa fim buni...

In drumurile mele astazi ,parca am vazut mai multi oameni care cersesc la colt de strada...nu vreau sa judec pe nimeni,dar acum vreo cinci ani am  fost atacata exact de un baiat care-i dadeam mereu bani pentru ca spunea ca este sarac si bolnav. Intr-un timp am refuzat sa mai dau bani la astfel de oameni,dar in final nu am rezistat. Sunt constienta ca fiecare dintre noi trebuie sa contribuie cu cate ceva atunci cand un om este intr-un impas,sa nu fim nepasatori atunci cand intalnim astfel de oameni...sa nu ne lasam ademeniti de nepasarea altora. Imi este greu cand vad astfel de oameni si atunci imi vin in minte  fel de fel de scenarii...oare cum au ajuns in situatia asta...ce poveste de viata au,caci cu siguranta au o poveste. Dar cred ca numai in noi sta puterea schimbarii pentru ca nimeni nu ar trebui sa fie singur pe pamant. Trebuie doar sa le acordam o sansa,de a intelege drama vietii lor,sa-i creditam si sa-i convingem ca putem fi oameni in a le da un mic ajutor. Trebuie sa fim buni...iar cei ce nu suntem,putem devenii.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu